جهش تولید با مشارکت مردم 1403

کسب رتبه سطح یک  از   وزارت  علوم ، تحقیقات و فناوری

رویداد دورهمی انجمن علمی دانشجویی رشته‌های مدیریت موسسه آموزش عالی راهبرد شمال با حضور دانشجویان موسسه و به میزبانی انجمن علمی مدیریت برگزار گردید.
گزارش برگزاری رویداد "دورهمی انجمن علمی دانشجویی رشته‌های مدیریت" .

رویداد دورهمی انجمن علمی دانشجویی رشته‌های مدیریت موسسه آموزش عالی راهبرد شمال با حضور دانشجویان موسسه و به میزبانی انجمن علمی مدیریت برگزار گردید.

در‌این نشست در ابتدا دکتر آل طه مدیر گروه رشته‌های مدیریت و مدیر پژوهشی و فرهنگی موسسه آموزش عالی راهبرد شمال ضمن شرح ماموریت و ماهیت انجمن‌های علمی دانشجویی، به بیان اهمیت نقش انجمن‌های علمی دانشجویی در شکوفایی استعدادها و مهارت‌های دانشجویی پرداختند.

ایشان با دعوت از دانشجویان برای حضور در انجمن‌های علمی دانشجویی و مشارکت فعال در این انجمن‌ها به منظور کسب مهارت‌ها و توانمندی‌های مورد نیاز بازار کار، بر حمایت موسسه آموزش عالی راهبرد شمال از فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی و فراهم کردن بستر و امکانات مطلوب تاکید داشتند.

در ادامه نشست اعضای اصلی انجمن علمی دانشجویی رشته مدیریت خانم‌ها موسی‌پور، پورمحمد، وارسته و آقایان برج علیزاده و آیریان به معرفی کامل رشته‌های تحصیلی پرداختند و ضمن آشناسازی دانشجویان نوورود با آینده شغلی هر یک از رشته‌های تحصیلی موسسه، به معرفی مهارت‌ها و توانمندی‌های مورد نیاز برای ورود به بازار کار در هر یک از رشته‌های تحصیلی پرداختند.

ایشان تاکید داشتند که انجمن علمی دانشجویی با حمایت موسسه و با مشارکت دانشجویان به دنبال برگزاری دوره‌های تکمیلی مهارت محور مورد نیاز دانشجویان برای افزایش احتمال ورود به بازار کار و زمینه‌سازی برای توسعه فردی دانشجویان خواهد بود.

معرفی رشته‌ گرایش‌های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی راهبرد شمال و تبیین راهبرد مشخص برای قبولی در مقطع کارشناسی ارشد از جمله سایر مباحثی بود که در این جلسه مطرح گردید.

واحد فرهنگی موسسه آموزش عالی راهبرد شمال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *