دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷

همایش بازاریابی گردشگری پایدار

همایش بازاریابی گردشگری پایدار

 

زمان برگزاری: ۲۱/ ۹/ ۱۳۹۷ (۲۱ آذر ۱۳۹۷)

دبیر علمی: دکتر رضا اسماعیل پور

دبیر اجرایی: دکتر مهدی حسام

سایت همایش: http://conf.isc.gov.ir/stm97

 

اهداف برگزاری همایش:

–         برجسته کردن ضرورت و نقش سرنوشت ساز بازاریابی گردشگری در توسعه پایدار مقصدهای گردشگری
–         ارائه و آشنایی با روشهای نوین بازاریابی گردشگری
–         جلب نظر سیاستگذاران و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به بازاریابی گردشگری
–         تشویق اندیشمندان و صاحبنظران بازاریابی و گردشگری و حوزه های مرتبط به ارائه دستاوردهای علمی
–         ارائه راهکارهای اجرایی در حوزه بازاریابی برای توسعه پایدار مقصدهای گردشگری
–         تحلیل وضعیت بازاریابی گردشگری در کشور و در استان گیلان

 

محورهای اصلی و تخصصی همایش:

–         مدیریت بازاریابی در گردشگری پایدار
–         نقش بازاریابی گردشگری در توسعه اقتصاد گردشگری
–         تجربه های موفق بازاریابی گردشگری در جهان
–         برند (نام و نشان تجاری) در گردشگری
–         نقش رسانه های جدید در بازاریابی گردشگری
–         شیوه های نوین بازاریابی گردشگری
–         بازاریابی گونه های مختلف گردشگری
–         آسیب­ شناسی بازاریابی گردشگری در ایران
–         راهکارهای ارتقاء شیوه های بازاریابی گردشگری در ایران
–         محور ویژه: استان گیلان

 

همایش بازاریابی گردشگری پایدار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا